Nattah&Fridah

Hej ! Vi är två tjejer som Älskar att umgås och ha roligt med varandra I denna bloggen så kommer ni får se vad vi hittar på så följ med på våra äventyr.

Tudeluu lite info här !

Kategori: Allmänt

 
Tudeluu våra kamrater.
 
 
Jag vill bara förklara en liten sak det här med dikterna som skrivs ut här, Dom är väldigt olika i bland är dom glad, kärleksfulla, ledsna eller arga. Ja dom kan vara lite olika. Det förklarar mitt liv på lite olika sätt. Så en del är personliga men självklart vill jag dela med mig till er. så håll er uppdaterade och läs så får ni reda på ganska mycket. 
 
En annan sak är att ja det kommer komma upp en dikt varje dag lite olika tider på dygnet och självklart så kommer det att komma upp en massa andra saker med i mellan på saker som jag gör, Frida gör och saker som vi hittar på tillsammans så ja det kommer att komma upp en massa på det med. 
 
Men ha det gött   // Nattah
Kommentera inlägget här: