Nattah&Fridah

Hej ! Vi är två tjejer som Älskar att umgås och ha roligt med varandra I denna bloggen så kommer ni får se vad vi hittar på så följ med på våra äventyr.

Tack för denna helgen !

Kategori: Allmänt

Tudeluu ! 
 
Som en del vet så har jag varigt sjuk en vecka nu och jag har åkt på inflensan. Har haft ont i hela kroppen, hög feber, hosta och inte haft någon energi alls utan har nästan bara sovit och ska jag ha gjort något så kan jag ha gjort det en stund sen var jag tvungen att ta en paus för min energi tog slut. Jag skulle igentligen på konfirmandläger som ledare men kunde ej åka i med jag var sjuk. Så i går kväll så skulle jag vara hemma själv och bara ligga på soffan och mysa med min hund och kolla film. När mamma och dom har gått så somna jag på soffan. Jag vaknar med ett ryck av att min hund Baloo skäller och jag kollar upp och där är min pojkvän. Jag blev jätte chockad av att han var där, men han hade pratat med min mamma och han ville överaska mig för att jag inte mådde bra. Självklart så blev jag jätte glad för att han kom och för att han ville va med mig för att jag inte mådde bra och var / är sjuk. Sen när han hade satt sig och vi snackade en stund så sa han att han skulle sova hos mig om jag vill det. Självklart så ville jag det. Så han stannade hos mig och jag var jätte glad att han kom. Jag fick även presenter av honom för att jag inte mådde bra. Jag hade det jätte mysigt i helgen så tack för att du kom och tog hand om mig. Saknar dig redan 
 
Bara så alla vet jag har den bästa pojkvännen ! 
 
 

 
PS gammal bild 
 
 
 
// Nattah
 

KOMMENTARER:

  • blorax säger:
    2016-11-20 | 23:00:45
    Bloggadress: http://nouw.com/blorax

    aaaaaaaaw saknar dig med älskling de va så lite tack själv <3 :*

    Svar: <3 :* // nattah
    Nattah & Fridah

Kommentera inlägget här: