Nattah&Fridah

Hej ! Vi är två tjejer som Älskar att umgås och ha roligt med varandra I denna bloggen så kommer ni får se vad vi hittar på så följ med på våra äventyr.

Kvällens andra dikt !

Kategori: Allmänt

Tudeluu 
 
 
Du är mitt allt, 
Du är allt jag någonsin kan önska, 
Du är allt jag letat efter, 
Du är den jag vill dela mitt liv med,
Du är den som får mig att le när jag är ledsen,
Du är den som gör mit liv värt att leva,
Du är den som ändrar på mitt liv,
Du får mig att tänka positivt,
Du är den som gör så jag klarar mig igenom all skit,
Du är där och torka mina tårar, 
Du är den som gör allt för mig för att jag ska ha det bra och må bra, 
Du är den jag vill dela mitt liv med,
Du är den jag älskar över allt glöm aldrig det. 
Ja just det det är dig jag pratar om. Världens bästa pojkvän.
Leo håkansson jag Älskar dig ! 
 
 
Ni som läser kolla in hans blogg så är ni gulliga. tack på förhand. 
http://nouw.com/blorax 
 
Ha det gött puss hej // Nattah

KOMMENTARER:

  • blorax säger:
    2016-11-24 | 00:00:57

    aaaw älskar dig sjukt mycket älskling vi 2 livet ut <3 <3 <3

    Svar: Ja vi 2 för alltid <3 <3 <3 // Nattah
    Nattah & Fridah

Kommentera inlägget här: