Nattah&Fridah

Hej ! Vi är två tjejer som Älskar att umgås och ha roligt med varandra I denna bloggen så kommer ni får se vad vi hittar på så följ med på våra äventyr.

En av kvällens dikter !

Kategori: Allmänt

 
Hur kan man äns leva så här ?
Hur orkar folk hålla på ? 
Hur kan folk ta en för det dom hör och inte lära känna personen i sig ? 
Hur kan man förstöra så för någon ? 
Hur kan man trycka ner någon som redan är så svag som den personen är ? 
Hur kan dom sparka på någon som redan ligger ner ? 
Hur kan folk säga " men du är stark " när dom inte vet vad jag år igenom ? ! 
Hur kan man må bra av att förstöra någons liv så ? 
Hur kan man leva med sig själv när man gör så här mot andra ?? 

Ja jag förstår inte vad folk tänker med i bland. Men men jag lovar att en dag kommer jag komma tillbaka och fucka erat liv lika mycket som ni fuckat mitt, Så länge kan ni fundera på hur ni vill avsluta erat liv... Jag vet exakt hur jag ska sluta mitt. 
 
Ha det gött så länge // Nattah
 
Kommentera inlägget här: